mulakan balik!

Salam semua, aku rasa aku nak stat untuk sedikit serius dalam bidang blog2 nih. aku akan update gambar2.. cerita2 yg aku bakal kongsi bersama. harap menjadi la yer.. ni pun sbb pakai psg tenet. so.. setelah hampir setahun aku tak upload apa2. apa kata aku mulakan dgn al-fatitah... (pembuka)....

Aku mmg dalam ketegori malas nak menaip, tapi aku akan cuba ubah habit nih. ok first aku nak kongsi2 gambar2 wedding ... ok kan? promote2 skit hehe..

Baru2 nih aku ada mengambil gambor wdding kat serdang n melaka. dgn en sahir, die punya job nih. aku skdar 2nd photoq. enjoy betull.. pengantin selambeh.. siap leh pakai but n main bola haha.. terima kasih buat nurin n zaher sbb percayakn ktrg bagi mengambil momment yg penting dalam hidup anda berdua ;)... saya happy bekerjasama dgn anda.. nnti kalau ank cukur jambul anak leh la kontek2 eh hehe..

Nurin & Zaher
Nurin & Zaher
Nurin & Zaher

nih cth custom..
3_outdoor-nikah
lagi? klik gambar :D


Ridhuan Muhd
013-696 4021

http://www.flickr.com/photos/teaofoto/

No comments: